Ten billboard wygląda jak zwykła reklama, ale w rzeczywistości ma znacznie ważniejszą misję… Wobec tego przekazu nie można przejść obojętnie

Ludzie widzieli już tak wiele szokujących rzeczy, że coraz trudniej zwrócić ich uwagę.

Ulice współczesnych miast są wypełnione różnorodnymi reklamami. Ogromne bilbordy czy kolorowe szyldy zachęcają do zakupów, lecz ludzie są tak znudzeni nachalnymi kampaniami, że nie zwracają już zbytniej uwagi na otaczające ich plakaty. W efekcie swoją skuteczność tracą też inne przekazy, niezwiązane z reklamowym światem.

 

W ostatnich miesiącach Szwedzi na stacjach metra mogli podziwiać bardzo ciekawe lightboxy. Kiedy mijała je podziemna kolejka, widniejącej na nich dziewczynie zaczynały powiewać włosy. Efekt był niesamowity, a reklama dotyczyła szamponu i jego zbawiennego wpływu na kosmyki.

Teraz takie interaktywne bilbordy powróciły, ale już niczego nie promują. Podobnie jak w reklamie szamponu, widnieje na nich dziewczyna, której wiatr przy każdym przejdzie wagonu metra rozwiewa włosy, ale tym razem, po kilku sekundach dzieje się coś nieoczekiwanego, co wprawia ludzi w osłupienie…

 

Dziewczyna z lightboxu traci wszystkie włosy, a pasażerowie metra są w szoku! Szybko dla nich staje się jasne, że to nie reklama kosmetyków, ale kampania na rzecz walki z nowotworami.

Trzeba przyznać, że przekaz tej społecznej kampanii jest naprawdę mocny i nikogo na stacji nie pozostawia obojętnym. Przypomina nagle wyrwanym ze swej codzienności ludziom, że rak cały czas zbiera swoje żniwo, a chorzy potrzebują wsparcia społeczeństwa, by wygrać z tą straszną i wyniszczającą chorobą.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : pozitivno.me, youtube.com

Reply