AVON zwolnił z pracy kobietę z rakiem piersi! Jak to się ma do ich kampanii promującej walkę z nowotworem?

Większość kobiet zapewne słyszała o kampanii AVON kontra rak piersi. Firma zachęca do kupowania produktów oznaczonych różową wstążką, będącą symbolem walki z tym strasznym nowotworem.

Kampania ruszyła w 1992 roku, a jej celem jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka. Uświadamia kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna, dlatego co jakiś czas powinny kontrolować swoje piersi i zwracać uwagę na podejrzane zmiany.

Stałe elementy kampanii to „Marsz Różowej Wstążki” oraz „Gabinety z Różową Wstążką”, gdzie panie mają możliwość wykonania USG oraz kontrolnych badań diagnostycznych. Z kolei „Marsze Różowej Wstążki” to jedna z akcji mających największą aprobatę społeczeństwa. Udział w pochodzie jest wyrażeniem poparcia inicjatywy i zrozumieniem istoty problemu Podczas marszu kobiety również mogą się przebadać. Pieniądze na te działania pochodzą ze sprzedaży produktów z różową wstążką m.in. kubeczków, maskotek, broszek czy naszyjników.


Wydawałoby się, że AVON to firma przejmującą się losem kobiet i wspierająca ich w każdej sytuacji, jednak chyba nie do końca tak jest. Gdy u byłej pracownicy przedsiębiorstwa zdiagnozowano raka piersi, zwolniono ją z pracy! Patrycja Frejowska opisała, jak wyglądają działania Różowej Wstążki w praktyce. Jej smutną wypowiedź udostępniano setki razy. Dwa dni po tym, jak przekazano jej druzgocącą diagnozę AVON się jej pozbył. Wiedziano już wtedy, że choruje na nowotwór.

Przejdź na kolejną stronę, by dowiedzieć się więcej.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : avonkontrarakpiersi.pl, facebook.com

Reply