7 błędów popełnianych w pracy, które mogą przynieść ci bardzo dużo kłopotów

Jeśli uważasz, że relacje w twojej pracy nie mają wpływu na twoją karierę, jesteś w wielkim błędzie.

Badania pokazują, że dobre stosunki w pracy sprawiają, że wzrasta twoja produktywność. Kiedy człowiek pracuje w zgranym, znanym sobie zespole działa znacznie lepiej i mniej się stresuje. Jednak kiedy przychodzi się do nowej pracy, często już na wstępie popełnia się błędy, które wpływają na całą dalszą karierę. Dzięki unikaniu tych błędów, można pozytywnie wpłynąć na karierę.

Jeżeli wiesz czego unikać i na co zwrócić uwagę, jest dużo łatwiej zrobić dobre wrażenie i dzięki temu zyskać nowych współpracowników. Warto zadbać o dobre stosunki z ludźmi, z którymi będzie spędzać się dużo czasu i z którymi przyjdzie mierzyć się z wyzwaniami zawodowymi. Jeśli zależy ci na tym, by w pracy mieć dobre stosunki z innymi, sprawdź listę najczęściej popełnianych błędów i unikaj ich.

7 błędów popełnianych w pracy, które mogą przynieść ci bardzo dużo kłopotów

1. Nie pamiętasz imion

Nie jest to łatwe, zwłaszcza po pierwszym dniu, kiedy jest mnóstwo nowości, wiele osób i cały czas coś się dzieje. Jednak warto się postarać i a w najgorszym przypadku zapytać na następny raz. Z początku nikogo to nie urazi, ale po czasie, kiedy nadal nie będziesz wiedział z kim rozmawiasz, możesz mieć nie tylko kłopoty, ale nie czuć się częścią zespołu. Zwracanie się po imieniu do innych zbliża.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : brightside.me


Reply