7 błędów popełnianych w pracy, które mogą przynieść ci bardzo dużo kłopotów

2. Korzystanie, ale nie dokładanie się

W wielu firmach popularne jest, by czasem przynieść jakiś domowy wypiek czy coś dobrego. Jeśli chcesz być lubianą osobą, przynieś czasem coś dobrego, zwłaszcza jeśli chętnie częstujesz się darami od innych. Pokaże to, że jesteś osobą przyjazną, miłą i doceniasz zespół.

3. Unikasz dodawania współpracowników do mediów społecznościowych

Jeśli na swojej ścianie wypisujesz obelgi i komentujesz, jak beznadziejni są twoi współpracownicy, to po pierwsze przestań, a po drugie nie rób tego. Czasem nie wiesz, że ktoś, kto zna ciebie, zna też kogoś z twojej pracy i z pewnością nie będziesz mile widziany w zespole. Poza zawsze trzeba trzymać się zasady, że nie pisze się w internecie na kogoś, jeśli nie potrafi się mu powiedzieć w oczy. Warto współpracowników dodać do znajomych, by wiedzieć, czym się interesują poza pracą i zyskać tematy do rozmowy.

4. Za dużo interakcji

Oczywiście każdy stara się, by go polubiono, ale bieganie co chwilę na kawę, szukanie na siłę tematów i pogaduszki nie są dobrze widziane. Będąc nachalną osobą, możesz jedynie zrazić innych do siebie. Pamiętaj, że jesteś w pracy, nie ujawniaj bardzo osobistych spraw i nie wypytuj o nie innych.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : brightside.me

Reply