Ciekawa kampania reklamowa – zgadnij jakiego produktu :)

Nie łatwo jest przygotować kampanie reklamową, która zwróciłaby uwagę na sprzedawany produkt czy promowaną akcję. Zalewani wokoło różnymi reklamami – czy to w postaci spotów w tv, ulotek zapychających skrzynki czy wyskakujących jak diabeł z pudełka reklam na stronach mamy dość. Jednak czasami kampania jest tak trafiona i w ciekawy sposób przedstawiona, że zwraca uwagę i daje się zapamiętać. 

Taką własnie kampanie udało się stworzyć kanadyjskiej agencji reklamowej Wax, która stworzyła ciekawe i proste plakaty, które przyciągają wzrok. Czego tyczy się kampania? Sprawa prosta. Koncern Honda kampanią „To, że pasuje nie znaczy, że pasuje” chciał nakłonić klientów do wymieniania części na oryginalne. Podróbki, wiadomo, pasują, ale na dłuższą metę szkodzą pojazdowi.

1


2

Najprostsze pomysły okazują się przeważnie najlepsze. Agencja przedstawiła na plakatach zabawki, których części z jednej strony pasują do siebie, a z drugiej tworzą groteskowe twory. Takie rzeczy najlepiej zapadają w pamięć i pozostają tam na długo.

3


4

Podobną kampanię przeprowadził Volkswagen z 2013 roku. Pod hasłem „Nie polegaj na czymś, tylko dlatego, że pasuje” zachęcali do kupowania oryginalnych części. Też bardzo pomysłowe i proste plakaty dały się zapamiętać.

56

A jak wam przypadła do gustu taka kampania?

 

 

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : wax.ca

Reply