Na pozór to tylko zdjęcie cytryn w opakowaniu od jajek, ale w rzeczywistości to plakat kampanii zdrowotnej, która może uratować życie tysiącom kobiet


Traktowanie tematu piersi jak tabu sprawia, że kobiety są mniej świadomie tego, jak o nie bać i co powinno je w ich wyglądzie czy pracy zaniepokoić. Obowiązywanie tabu, znacznie ogranicza też dostęp do wartościowej literatury, dlatego o zakazanych i wstydliwych kwestiach trzeba nauczyć się mówić w bardziej przystępny sposób.

Po trzecie cała kampania miała być w odbiorze miła i przyjazna, by złamać barierę strachu, jaka pojawia się przy temacie nowotworów. Często ludzie odsuwają od siebie te kwestie, bo ich przerażają, ale mówienie przystępnym, nieco nawet żartobliwym językiem, pozwoli oswoić się z tematem, co doprowadzi do wzrostu wiedzy.

Organizacja ze swoją kampanią dociera w najdalsze zakątki świata i uczy kobiety dbałości o zdrowie swojego biustu. Mamy nadzieję, że ta praca przyniesie rezultaty i uratuje jak najwięcej kobiet przed śmiercią w wyniku choroby nowotworowej.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : huffingtonpost.ca, worldwidebreastcancer.org, facebook.com

Reply