5 powodów, przez które ludzie mogą cię nie lubić! Nie zdajesz sobie sprawy, co to takiego!

Zdarzyło ci się czasem, że ktoś był na ciebie naprawdę zły, a ty nie miałeś pojęcia dlaczego? Wydawało ci się, że robisz wszytko, tak jak trzeba, a jednak czujesz, że coś jest nie tak. Stwierdzasz, że pewnie ktoś ma gorszy dzień i jest przewrażliwiony. A to błąd czasami, nieświadomie denerwujemy innych i postępujemy tak, że mają ochotę nas udusić.

Zobacz sam i przekonaj się, czy nie popełnisz tych błędów i nie wkurzasz wszystkich wokoło.



1. Nie jest ważne, co powiedziałeś, ale czego nie powiedziałeś

Gdy widzisz kogoś poza pracą czy szkołą, nie udawaj zajętego czy, że nie widzisz drugiej osoby to niegrzeczne i niemiłe. Wystarczy powiedzieć „Cześć” i iść własną drogą.

Ważne też jest, by kiedy ktoś do ciebie pisze na chacie czy w wiadomości na Facebooku zawsze staraj się odpisać i potwierdzić, że otrzymałeś i odczytałeś wiadomość. Nie ma nic bardziej wkurzającego niż brak jakiejkolwiek odpowiedzi.

pinterest.com

1 p


2. Uważaj na to, jak się odnosisz do innych

Nie znasz do końca innych – swoich współpracowników, czy kolegów. Czasami w ludziach siedzą małe rany, które możesz całkiem niechcący rozedrzeć. Nie zawsze kolega powie ci, że ma dużo wydatków na dzieci i jego żona straciła pracę i muszą oszczędzać na wszystkim. Twoja pozornie nieszkodliwa historyjka, o tym, jak w weekend przepuściłeś 500 złotych na drinki i zabawę w klubie, nie będzie dobrze przez niego odebrana. Ponieważ poczuje się gorszy od ciebie.

business.salary.com

2p


3. Traktujesz wszytko jako transakcje wiązaną

Robisz coś dla kogoś, bo on dla ciebie zrobił lub też szybko zapominasz, że ktoś zrobił coś dla ciebie. Uważasz, że możesz pracownikom po prostu rozkazywać, bo im płacisz. Cóż z pewnością nie zrobią nic więcej, niż będą musieli. Podobnie w związku, jeśli uważasz, że należy ci się obiad pod nos i odpoczynek po pracy, bo płacisz rachunki to prędzej czy później żona poczuje się wykorzystywana. W ten sposób buduje się złe relacje pracownicy myślą, że szef jest chamem, a szef myśli, że pracownicy to banda próżniaków. To prowadzi tylko do napięcia i problemów.

care2.com

3p

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.


źródło : brightside.me


Reply