Drogi stylista zniszczył jej włosy! Z pomocą przyszedł lokalny fryzjer. Efekt jest niewiarygodny!
Między paniami wybuchł konflikt. Klientka odmówiła zapłaty 200 dolarów (ponad 750 zł) za koloryzację, twierdząc, że jej włosy są zrujnowane.
Myślałam, że w tak dobrze znanym i drogim salonie fryzjerskim pracują profesjonaliści z dużym doświadczeniem, ale się pomyliłam — rzuciła niezadowolona klientka na odchodne.
Nina wstydziła się pokazywać ludziom. Nie wiedziała, co zrobić ze swoim wyglądem i zadzwoniła do przyjaciółki, aby się jej poradzić. Koleżanka powiedziała jej, aby poszła do lokalnego fryzjera, który jest dużo tańszy.
Ma mniejszy salon i gorzej wyposażony, ale posiada doskonałe umiejętności, których mogliby mu pozazdrościć „ekskluzywni fryzjerzy”. Nina posłuchała rady przyjaciółki. W końcu nie miała nic do stracenia, bo i tak wyglądała fatalnie.
Dowiedziawszy się, co się stało, „tani fryzjer” zaoferował jej pomoc i nie wziął za to ani grosza. Nina zdecydowała się na kasztanowy odcień. Mistrz skinął głową i zabrał się do pracy. Jakiś czas później, zadowolona klientka uśmiechała się do lustra i dziękowała swojemu wybawcy. Od teraz wszystkim poleca jego usługi.
Pamiętajmy, że każdy ma prawo do reklamacji usług fryzjerskich! W przypadku niewłaściwego wykonania fryzury klientowi przysługują pewne uprawnienia. Może on żądać od fryzjera poprawienia fryzury, obniżenia wysokości wynagrodzenia a w drastycznych sytuacjach może odstąpić od umowy i nie zapłacić za źle wykonaną usługę. Można dochodzić również zadośćuczynienia i odszkodowania za zniszczone włosy.