Kim są ręce Kate Moss? To pytanie wcale nie jest takie głupie, przekonajcie się sami!

Nie mogę uprawiać ogródka ani grać na gitarze. Opracowałam też specjalne techniki takie jak otwieranie puszek i tym podobne – mówi Nina.

Jak dodaje, nie każdy może być rękami z reklamy. Potrzebne są do tego umiejętności, takie jak precyzja, opanowanie. Kobieta udowadnia jednak, że warto, a liczba zalet „dłoniowego modellingu” przerasta liczbę ograniczeń. 

Bycie tylko rękami oznacza anonimowość, nie ma konfliktu interesów – wyjaśnia modelka.

Jak tłumaczy, że żadna marka nie ma do niej pretensji o współpracę z innymi. Dziennie wykonuje kilka zleceń. Była już angażowana w kampanie reklamowe m.in. Toma Forda, Chanel, Fendi i Lulu Guinness. Jej ręce są ubezpieczone na 2,4 mln dolarów (95 mln złotych).


Ręce muszą mieć proste linie, bez blizn, przebarwień, krzywych palców, źle zarysowanych kostek, wypaczonych palców. Muszą mięć idealne proporcje – wymienia wymagania Nina.

Kobieta wszystkie je spełnia, dlatego jest rozchwytywana w branży. 

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

Reply