Ten proceder pokazuje, jaki sklepy naprawdę mają stosunek do klientów: zakładają, że wszyscy to potencjalni złodzieje! Kasjerom współczujemy takiej pracy

Dla sklepów najważniejszy jest zysk, w drugiej kolejności klient.

Przestrzenie współczesnych miast wypełniają dziesiątki, setki, a nawet tysiące sklepów i różnych punktów sprzedaży. Ich właściciele wszelkimi kanałami reklamowymi próbują zachęcić konsumentów do odwiedzenia ich stoisk i zakupu towarów. Ale czy ta troska i szacunek do klienta są szczere? Niestety nie zawsze.

Ten proceder pokazuje, jaki sklepy naprawdę mają stosunek do klientów: zakładają, że wszyscy to potencjalni złodzieje! Kasjerom współczujemy takiej pracy

Największe różnice między pokazywanym w reklamie stosunkiem do klienta, a faktycznym traktowaniem, widać w przypadku sklepów wielkopowierzchniowych, czyli hipermarketów. W reklamie miły sprzedawca zawsze posłuży dobrą radą, a pani kasjerka z radością skasuje towar zgodnie z najwyższymi standardami, ale rzeczywistość sklepowa jest jednak inna.

Sklepy wdrażają bowiem procedury, które pokazują ich faktyczny stosunek do klientów, zakładający iż wszyscy to oszuści i z góry trzeba ich sprawdzać. Takie zachowanie bulwersuje klientów, którzy coraz głośniej się buntują.

Na pewno i Ty doświadczyłeś tego sklepowego procederu, który pod płaszczykiem Twojego bezpieczeństwa, potraktował Cię jak złodzieja. Koniecznie odwiedź kolejne strony i dowiedz się więcej. 

Ten proceder pokazuje, jaki sklepy naprawdę mają stosunek do klientów: zakładają, że wszyscy to potencjalni złodzieje! Kasjerom współczujemy takiej pracy

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : likemag.com

Reply