Której osobie chciałbyś pomóc? Dobrze się zastanów, bo ten wybór ujawni, kim naprawdę jesteś!

To, jakich wyborów codziennie dokonuje człowiek, może dużo o nim powiedzieć.

Czasem w nawet błahych decyzjach ujawnia się jego prawdziwy charakter. Można zauważyć czy postępuje moralnie, czy też kieruje się wyłącznie własnym dobrem, nie licząc się z innymi. Czy na bieżąco wykorzystuje ludzi, czy też stara się im pomóc, gdy są w potrzebie? Oczywiście każdy chciałby mieć styczność tylko z porządnymi ludźmi, jednak na świecie nie brakuje również tych podłych i egoistycznych. Z pewnością każdy z was ma taką osobę w najbliższym otoczeniu.

Której osobie chciałbyś pomóc? Dobrze się zastanów, bo ten wybór ujawni, kim naprawdę jesteś!

Dziś przedstawiamy pewien intrygujący test, który powie ci, jakim faktycznie człowiekiem jesteś. Nie musisz odpowiadać na żadne pytania! Wszystko, co trzeba zrobić to dokładnie przyjrzeć się temu obrazkowi i wybrać jedną postać, której chciałby pomóc. Pamiętaj, że należy wskazać tylko jedną osobę, nie dwie, nie trzy i nie wszystkie. Każda z postaci oznaczona jest numerkiem. Postać numer 1 to staruszka, która stoi przed przejściem dla pieszych.

Której osobie chciałbyś pomóc? Dobrze się zastanów, bo ten wybór ujawni, kim naprawdę jesteś!

W jednej ręce trzyma laskę, a drugą przyciska do pleców. Prawdopodobnie coś ją boli. Wskazuje na to również jej wyraz twarzy. Możesz zdecydować się również na numer 2 – wystraszonego kota, który wszedł na jezdnię i zbliża się do zebry. Jest bez opiekuna i wyraźnie boi się ruchliwego otoczenia. Osoba z numerem 3 to młody mężczyzna, któremu zepsuł się samochód. Stoi na poboczu i próbuje go naprawić. Postać numer 4 to kobieta dźwigająca zakupy. Widać, że są ciężkie i przydałaby się jej pomoc.

Gdybyś mógł, komu byś pomógł? Na kolejnych stronach znajdziesz objaśnienia twoich wyborów.

Której osobie chciałbyś pomóc? Dobrze się zastanów, bo ten wybór ujawni, kim naprawdę jesteś!

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : wikr.com, marketium.ru

Reply