8 świetnych pomysłów, które ułatwią ci dbanie o kondycję!

Każdy z nas miał dzień, w którym stanął przed lustrem i stwierdził, że pora ruszyć się i coś ze sobą zrobić. Postanawiasz wyrzeźbić brzuch (albo chociaż pozbyć się opony), ujędrnić pośladki i zbadać o ładne bicepsy. Poprawisz kondycję i bez zadyszki będziesz dobiegać do autobusu. A wszystko zaczniesz od następnego poniedziałku…

I tak ciągle. Koło się zamyka, aż do następnego spojrzenia w lustro. Wizyta w siłowni przyprawia cię o gęsią skórkę, przecież jest tam tyle umięśnionych ludzi! Pamiętaj, że oni też zaczynali od zadyszki! Zdradzamy wam 8 świetnych i pomocnych przy wracaniu do kondycji porad! Skorzystajcie z nich koniecznie, a nie pożałujecie :D



1. Spacer

Spacer jest świetnym wstępem do innych aktywności. Zacznij powoli od spokojnego spaceru po okolicy, a z czasem zwiększaj intensywność – marsz, szybki marsz czy trucht lub dystans. Zobaczysz, że z dnia na dzień będziesz robić coraz większe dystanse, bez potu i zmęczenia.

1


2. Graj w różne sporty

Nic tak nie zniechęca do sportu, jak monotonia. Nie ważne, jaki sport wybierzesz, może to być tenis, gra w kosza czy siatkówkę. Rywalizacja pozytywnie cię nakręci, a sport rozrusza wszystkie mięśnie.

2


3. Zapisz się na zajęcia grupowe

Praca w grupie motywuje do polepszania wyników i rozwoju. Na przykład zajęcia na rowerze – możesz motywować się wynikami innych, ale też pracować we własnym rytmie.

3


4. Nie musisz od razu iść na siłownie

Wiele maszyn i urządzeń może sprawić, że się zniechęcisz. A do ćwiczeń wystarczy drążek i dwie butelki wody jako ciężarki. Im prościej, tym lepiej!

3

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.


źródło : brightside.me


Reply