Miał bilet, ale samolot był przepełniony, więc brutalnie wyrzucono go z pokładu. Nie pomogły tłumaczenia, że jest lekarzem i śpieszy się do pacjenta

Przepisy porządkują życie, ale ich stosowanie nie powinno zastąpić zdrowego rozsądku.

Uprzejmość i zrozumienie sytuacji drugiego człowieka, to postawa tworzenia udanego biznesu opartego na świadczeniu usług. Niestety wiele firm o tym zapomina i traktuje swoich klientów w sposób niesprawiedliwy, przedmiotowy, lekceważący, a nawet poniżający.

Miał bilet, ale samolot był przepełniony, więc brutalnie wyrzucono go z pokładu. Nie pomogły tłumaczenia, że jest lekarzem i śpieszy się do pacjenta

Ostatnio w bulwersujący sposób został potraktowany jeden z pasażerów linii lotniczych United Airlines. Mężczyzna wykupił bilet na lot z międzynarodowego lotniska O’Hare w Chicago, do miasta Louisville w stanie Kentucky. Jednak na miejscu okazało się, że nie może polecieć.

Przed startem wyszło na jaw, że linia lotnicza sprzedała więcej biletów niż ma miejsc na lot. Drogą losowania wytypowano 4 pasażerów, którzy byli zobligowani do opuszczenia samolotu. Jeden z nich kategoryczne odmówił, co doprowadziło do sytuacji kryzysowej.

Więcej o tym zdarzeniu przeczytacie w dalszej części artykułu, a także znajdziecie nagranie wideo z samolotu. 

Miał bilet, ale samolot był przepełniony, więc brutalnie wyrzucono go z pokładu. Nie pomogły tłumaczenia, że jest lekarzem i śpieszy się do pacjenta

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : nytimes.com, yooutube.com


Reply