Kobiety XXL są oburzone tą reklamą rajstop, bo choć była skierowana do nich, to pokazywała szczupłe modelki. Oburzenie jest słuszne?

Produkty dla kobiet plus size, to bardzo szybko rozwijający się rynek.

Niegdyś nadwaga była powodem do wstydu. Puszyści ludzie czuli, że nie pasują do przyjętych norm, co zwłaszcza odczuwali podczas zakupów, nie mogąc znaleźć nic ładnego w swoim rozmiarze. Ostatnia dekada przyniosła jednak dużą zmianę w tym zakresie i wielu producentów postawiło tylko na produkcję towarów dedykowanych osobom w rozmiarze XXL.

Kobiety XXL są oburzone tą reklamą rajstop, bo choć była skierowana do nich, to pokazywała szczupłe modelki. Oburzenie jest słuszne?

 

Kobiety z krągłościami szturmem weszły do świata mody i zaczynają stanowić coraz większą jego część. Wielu projektantów czy producentów zatrudnia „większe” panie do swoich kampanii, chcąc w ten sposób pokazać, że ich ubrania czy galanteria pasują do różnych typów kobiet i że każda z pań będzie się w nich świetnie czuć, nawet mimo nadprogramowych kilogramów.

Biorąc pod uwagę coraz większą popularność modelek plus size, trudno zrozumieć decyzję portalu Wish.com, zajmującego się sprzedażą odzieży, który do reklamy rajstop dla puszystych kobiet, zatrudnił typowe szczupłe modelki.

Kobiety XXL są oburzone tą reklamą rajstop, bo choć była skierowana do nich, to pokazywała szczupłe modelki. Oburzenie jest słuszne?

 

Kobiety XXL natychmiast zarzuciły portalowi, że jego reklama im uwłacza. Stwierdziły, że niechęć do pokazania w reklamie puszystej kobiety, to negacja istnienia dużych pań, a także stwierdzenie, że są za mało atrakcyjne, by brać udział w sesjach zdjęciowych bielizny.

Twórcy kampanii tłumaczą zaś, że wykorzystanie szczupłych modelek miało pokazać, jak bardzo ich rajstopy są rozciągli i ile w sobie pomieszczą. Panie jednak uznały, że jest to nabijanie się z ich tuszy. Słusznie?

Kobiety XXL są oburzone tą reklamą rajstop, bo choć była skierowana do nich, to pokazywała szczupłe modelki. Oburzenie jest słuszne?

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : difundir.org

Reply