Palikot żebrze na wódkę! Nie jest już tym samym człowiekiem, którym był kiedyś

Wódka Palikota miałaby kosztować 30-40 zł za pół litra oraz 50-60 zł za 0,7 l. Trunek nie byłby dostępny w mniejszych butelkach tzw. małpkach.

Spółka Tenczyńska Okovita SA ma wyposażyć wydzieloną część browaru w nowe instalacje i uruchomić tap room (przestrzeń do degustacji alkoholi). Na to wszystko potrzeba jednak sporych pieniędzy. Polityk zachęca Polaków, aby stali się częścią tego unikatowego przedsięwzięcia.

Na Crowdway.pl można nabyć akcje spółki za jedyne 22 zł. Palikot chce zdobyć kwotę pokrywającą niemal cały koszt inwestycji. Ma nadzieję, że się mu to uda i już niedługo ruszy z produkcją staropolskiej gorzałki. Na stronie crowdfundingowej reklamuje się jako osoba odpowiedzialna za stworzenie takich marek jak Picollo, Dorato, Cin Cin, Fresco czy Wódka Żołądkowa Gorzka De Lux. Wygląda na to, że Palikot już nie ma zamiaru wracać do polityki. Myślicie, że biznes alkoholowy przyniesie mu oczekiwane zyski?

https://www.facebook.com/JanuszPalikotJP/photos/a.787848371262704/2436796379701220/?type=3&theater
Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

Reply