Rano nie możesz się dobudzić? Poznaj najlepsze sposoby, by w nowy dzień wejść rześko i z uśmiechem

Kawa to dla wielu ludzi podstawa poranka, jednak są i inne sposoby, które pomogą zacząć dzień.

Poranny zastrzyk kofeiny jest dla wielu osób jedynym motorem do działania. Zejście z łóżka, doczłapanie do kuchni i zaparzenie kawy jest najważniejszą częścią poranku. Często wtedy dochodzi do nas myśl, że trzeba się pospieszyć, żeby zdążyć do szkoły czy pracy. Jednak na dłuższą metę pobudzanie się kawą, przestanie działać.

Jak zatem sprawić, by poranki nie były katorgą, a wstawanie męczarnią? Warto przyjrzeć się sposobom, które wykorzystują ludzie na całym świecie i które się doskonale sprawdzają. Jest wiele alternatyw kawy, od tych bardzo prostych i zdrowych, po dosyć drastyczne, ale też skuteczne. Mamy dla was te sposoby zebrane w jednym artykule. Zatem wystarczy wprowadzić je w życie!

6 sposobów, by rześko zacząć dzień i szybko się obudzić

1. Zrezygnuj z drzemki i nie trzymaj budzika blisko łóżka

Kiedy rano dzwoni budzik, najczęściej w telefonie, mamy wielką ochotę skraść jeszcze kilka minut. Dlatego wciskamy drzemkę i przesuwamy pobudkę o 5,10 minut. Lepiej zrezygnować z takiej praktyki. Organizm nie może się dobudzić, jesteś rozdrażniony i spóźniony. Najlepiej trzymać się jednego budzika i zaraz po jego sygnale wstawać. Warto położyć budzik w takim miejscu, że musisz wstać i wyjść z łóżka, by go wyłączyć.

2. Nie zaczynaj dnia od sprawdzania mediów społecznościowych

Kuszące jest, by zaraz po przebudzeniu, tylko zerknąć, co działo się, gdy spaliśmy. To pochłaniacz czasu, a wiadomo, że rano nie ma go za wiele. Gdy się obudzisz, opuść łóżko i zacznij działać. Przeglądanie internetu zostaw na później, gdy zostanie ci czasu.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.



Reply