Największe sieci hipermarketów pompują kurczaki podejrzaną cieczą! Po obejrzeniu tego nagrania, już nigdy nie kupicie drobiu w wielkopowierzchniowym sklepie

Dla korporacji liczy się zysk, a dobro to sprawa drugorzędna.

Hipermarkety opanowały świat. Klienci pokochali je za to, że w jednym miejscu mogą kupić niemal wszystko: od produktów spożywczych, przez środki czystości, kosmetyki, zabawki, aż po akcesoria ogrodowe, opony do samochodu czy sprzęt RTV i AGD.

Niewątpliwie zakupy w wielkopowierzchniowych sklepach pozwalają zaoszczędzić czas, ale trzeba je robić rozsądnie, gdyż hipermarkety są przede wszystkim nastawione na zysk, który czasem wypracowują nieuczciwymi metodami.

Hipermarkety oferują bardzo niskie ceny, a mogą sobie na to pozwolić dlatego, że towary kupują bezpośrednio od producentów i to w ogromnych ilościach. Jednak nie zawsze niewielka cena produktu to zasługa korzystnych umów z dostawcami, ale niestety to także wynik oszustw.

Najczęściej markety oszukują swych klientów na świeżych i niepaczkowanych produktach, takich jak mięso czy wędliny. Od lat różne stowarzyszenia na rzecz ochrony praw konsumentów, wskazują na dwa podstawowe grzechy, jakich najczęściej dopuszczają się największe sieci hipermarketów:

1. Przedłużanie daty ważności: odświeżanie wędlin czy mięsa jest bardzo popularne. Wystarczy kąpiel w odpowiednich specyfikach, by mięsiwo znów wyglądało świeżo i apetycznie.

2. Sztuczne zwiększanie wagi: sprzedawanie wody w cenie mięsa to czysty biznes, dlatego wyroby wędliniarskie i surowe mięso szpikuje się wodą (często z dodatkami), by produkt ważył więcej, a zysk z jego sprzedaży maksymalnie zasilił konto korporacji, będącej właścicielem marki hipermarketu.

Koniecznie dowiedźcie kolejną stronę i zobaczcie nagranie pokazujące, jak hipermarkety nabijają kurczaki woda, a tym samym i klienta w butelkę. 

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : virealno.com, youtube.com

Reply