Tak wyglądałyby reklamy znanych marek, gdyby ich właściciele mówili prawdę o sobie i swoich produktach

Reklama jest nie tylko dźwignią handlu, ale też doskonałym narzędziem manipulacji.

We współczesnym świecie nie da się uciec od reklam, ponieważ są wszędzie. Pełno ich w telewizji, radiu i internecie, ale także w przestrzeni miejskiej, którą wypełniają różnego rodzaju bilbordy, plakaty czy szyldy. Hasłami reklamowymi i logami firm okleja  się samochody i niezliczoną ilość gadżetów.

Tak wyglądałyby reklamy znanych marek, gdyby ich właściciele mówili prawdę o sobie i swoich produktach

 

Celem każdej reklamy jest zachęcenie konsumentów do zakupu jakiegoś towaru czy skorzystania z określonej usługi. Producenci chcąc to osiągnać, tworzą fałszywe obrazy, które w superlatywach mówią o ich produktach, choć prawda na ich temat jest zgoła inna….

Wiele światowych koncernów powinno spalić się ze wstydu, ponieważ jakość ich towarów pozostawia wiele do życzenia, a metody produkcji wręcz zatrważają. O tym, jaka jest prawda o najpopularniejszych na rynku markach, przypomina seria szczerych plakatów reklamowych.

Tak wyglądałyby reklamy znanych marek, gdyby ich właściciele mówili prawdę o sobie i swoich produktach

 

Restauracje KFC

Ta firma specjalizuje się w daniach z kurczaka. Aby nakarmić ogromną grupę miłośników smażonego drobiu, potrzebnych jest wiele kur. Niestety warunki, w jakich hodowane są kurczaki dla tej sieci restauracji, są co najmniej przerażające. Zwierzęta trzyma się w wielkich halach produkcyjnych, które są do granic możliwości stłoczone w klatkach i nigdy nie oglądają słońca! Jednym słowem KFC nie hoduje kurczaków, tylko je produkuje. Oczywiście grzechem KFC jest także popularyzacja niezdrowej diety, pełnej tłuszczów.

Kolejne brutalnie szczere reklamy znajdziecie na następnych stronach. 

Tak wyglądałyby reklamy znanych marek, gdyby ich właściciele mówili prawdę o sobie i swoich produktach

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : difundir.org


Reply