To najbardziej rasistowska reklama ostatnich lat. Tysiące zbulwersowanych konsumentów zapowiada bojkot produktów firmy Dove

Na dobre imię pracuje się latami, ale stracić je jest bardzo łatwo.

Reklama uważana jest za dźwignię handlu, dlatego największe firmy i korporacje łożą dziesiątki milionów dolarów na kampanie promujące ich produkty. Spoty telewizje, bilbordy, ulotki czy reklamy w internecie mają jeden cel: zapaść ludziom w pamięć i pokazać, że po zakupie reklamowanej przez nie rzeczy, ich życie stanie się lepsze.

 

Konsumenci widzieli chyba już wszystko, dlatego coraz trudniej przyciągnąć ich uwagę. Marketingowcy doskonale o tym wiedzą, dlatego totalnie puszczają wodze swej fantazji, zapominając o zdrowym rozsądku i granicach dobrego smaku.

Wydawać by się mogło, że na reklamowe wpadki najmniej narażone są wielkie firmy, ponieważ stać je na zatrudnienie najlepszych specjalistów od reklamy, ale to tylko pozór…

 

Marka kosmetyczna Dove jest znana na całym świecie, a jej reklamy z ostatnich lat, były bardzo chwalone przez konsumentów i specjalistów, ponieważ pokazywały naturalne kobiety, a nie modelki w rozmiarze zero. Teraz jednak może się to zmienić, ponieważ kampania nowego żelu do mycia została okrzyknięta skandaliczną.

Firma Dove została oskarżona o rasizm, ponieważ zasugerowała, że jej produkt myjący jest tak dobry, iż osoby czarnoskóre po jego zastosowaniu staną się białe!

Fragment tego kontrowersyjnego spotu znajdziecie już na drugiej stronie. 

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : boredpanda.com

Reply