W internecie pojawiły się złe opinie o restauracji. Właściciele postanowili sprawdzić, co jest nie tak. Wnioski były jednoznaczne!

res2

2016 r

Klienci wchodzą, kelner wskazuje im miejsca. Zanim się rozsiądą, pytają o coś kelnera, ten chwilę im coś tłumaczy. Siadają, znów przywołują kelnera, który nie zdążył zabrać menu. Znów im coś tłumaczy. Okazuje się, że klienci nie mogą złapać WiFi, a potem pytają o hasło. 

Kelner wraca z kartą, klienci czytają coś w telefonach. Kelner odchodzi, za moment wraca, żaden z klientów nie otworzył jeszcze karty. Pytają o dania kelnera i proszą, by podszedł za chwilę. W końcu zamawiają – od wejścia minęło 20 min. 

Po 10-25 minutach otrzymują dania. Kilka minut nie zwracają na nie uwagi, potem kolejne 10 fotografują talerze, siebie nawzajem i siebie z talerzami. Proszą kelnera o zdjęcie grupowe. Przeglądają zdjęcia. Klienci proszą o podgrzanie dań, które po 20 minutach są już chłodne.  

Kilka minut i danie wraca na stół. Klienci zabierają się za jedzenie. Cała wizyta zajmuje ponad 2 godziny. 

 

Okazało się, że pracownicy nie byli winni opóźnieniom…

SONY DSC

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : lifebuzz.com

Reply