Zobaczcie, jak wygląda świat oczami sprzedawcy czy ekspedienta, a na pewno zaczniecie doceniać ludzi pracujących w sklepach


5. Namolność

Każdy towar kiedyś się kończy, więc czasami w sklepach brakuje konkretnych modeli w danym kolorze czy rozmiarze. Klienci zawiedzeni tym brakiem, często nie przyjmują do wiadomości, że w punkcie sprzedaży nie ma tego, czego chcą i uporczywie proszą o sprawdzenie zaplecza czy innego składzika.


6. Ciągły kierat

Sprzedawcy narzekają też na brak czasu na porządną przerwę śniadaniową czy obiadową. Zazwyczaj kiedy tylko ekspedient cichutko rozłoży się na zapleczu ze swoją wałówką, to przychodzi klient z wieloma wątpliwościami, który wymaga pełnej uwagi. Ale jak obsługiwać na głodnego?


7. Fatalny klient

Nic tak nie wkurza ekspedienta, jak klient który przychodzi i od razu niweczy jego pracę, czyli burzy misterne ułożenie towaru.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : brightside.me

Reply