15 bilbordów znanych firm z uczciwymi sloganami. Zobaczcie, jak wyglądałyby reklamy, gdyby producenci nie kłamali

Reklama jest dźwignią handlu, więc ze szczerością jej nie po drodze.

Dzisiejszy świat reklamami stoi. Człowiek styka się z nimi setki razy dziennie: gdy otwiera strony internetowe, ogląda telewizor, słucha radia, czyta gazetę, a nawet gdy chodzi po ulicach, bo zewsząd otaczają go bilbordy, szyldy i wręczane są mu ulotki. Reklamy są tak liczne, że większość ludzi podświadomie im ulega.

15 bilbordów znanych firm z uczciwymi sloganami. Zobaczcie, jak wyglądałyby reklamy, gdyby producenci nie kłamali

Podstawowym zadaniem reklamy jest zachęcenie konsumenta do zakupu towaru czy usługi. Dodatkowo przekaz reklamowy ma tworzyć więź z klientem i budować rozpoznawalność marki. Producenci więc prześcigają się w wymyślaniu haseł, które każdy zapamięta, skojarzy z produktem i wprowadzi do codziennego słownika.

Większość marek kojarzy się klientom z jakąś cechą charakterystyczną oferowanego towaru, niekoniecznie pozytywną. Żadne hasło reklamowe opinii klientów o produkcie czy usłudze nie zmieni, o czym wie 30-letni grafik z Nashville – Clif Dickens.  Mężczyzna postanowił dać pstryczek w nos wszystkim agencjom reklamowym i opublikował na swoim blogu serię bilbordów reklamowych z hasłami, które odzwierciedlają prawdziwe odczucia konsumentów.

Koniecznie zajrzyjcie na kolejne strony i sprawdźcie, jak celne są prace Clifa Dickensa.

15 bilbordów znanych firm z uczciwymi sloganami. Zobaczcie, jak wyglądałyby reklamy, gdyby producenci nie kłamali

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : digitalsynopsis.com, clifwith1f.com


Reply