15 bilbordów znanych firm z uczciwymi sloganami. Zobaczcie, jak wyglądałyby reklamy, gdyby producenci nie kłamali
1. McDonald’s, bo masz tylko 4$
Słynna sieć fast foodów reklamuje się hasłem „I’m lovin’ it”, ale prawda jest taka, że spora część klientów nie chodzi do McDonald’s ze względu na jedzenie, ale na jego cenę. W Ameryce stołowanie się w lokalach ze słynnym żółtym „M”, to jedna z najtańszych form żywienia. Fast foody nazywane są śmieciowym jedzeniem, więc Dickens pokazał, że jego cena jest adekwatna do jakości.
2. Adobe Acrobar: czy chcesz zainstalować aktualizację?
Aktualizacje są integralną częścią wirtualnego świata i każdy użytkownik komputera czy urządzenia mobilnego, musi się pogodzić z tym, że będzie dostawiać komunikaty o najnowszych wersjach programów. Jednak Adobe Acrobat szczególnie lubi dręczyć ludzi aktualizacjami.
3. Pepsi, kiedy zabraknie Coca-Coli
Pepsi od lat rywalizuje z Coca-Colą, która była pierwszym tego typu napojem na rynku. Pepsi jest potężnym koncernem, który nie szczędzi pieniędzy na zatrudnianie gwiazd w swych reklamach (przypominamy, że Pepsi reklamowali np. Michael Jackson czy Beyonce), ale i tak na pytanie, jak nazywa się czarny gazowany napój, wszyscy odpowiadają „Cola”.