Szef kontra lider. Poznaj główne różnice tych dwóch postaw!


7. Skupiony na celu vs. Skupiony na zespole

Szefa będzie obchodził tylko rezultat działań, nic więcej. Lider sprawi, że zespół będzie chciał działać i motywować się nawzajem.

8


8. Ja vs. My

Szef uważa się za najważniejszego. Lider wie, że bez dobrych pracowników nie miałby czym zarządzać.

9


9. Żąda szacunku vs. Zasługuje na szacunek

Szef stawia się z pozycji autorytetu i każe siebie szanować. Lider swoimi decyzjami i pracą pokazuje, że zasługuje na szacunek.

10


10. Krótkowzroczny vs. Długoterminowy

Szef myśli o tu i teraz, o jednym projekcie. Lider potrafi myśleć dalekosiężnie i pracować już teraz na przyszłe zyski.

6

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : officevibe.com

Reply