W te sztuczki marketingowców wpadamy codziennie. A oni z radością liczą ile zarobili na naszej naiwności

Dzisiejszy klient nie ma łatwo, nad tym, by wyciągnąć z jego kieszeni pieniądze, pracuje cały sztab specjalistów, którzy znają się na swojej pracy.

Czasy, kiedy szło się na targ i sprzedawcy zachwalali swoje towary krzykiem, dawno minęły. Teraz nawet nie wiemy, że to, co mamy przed sobą to sprytna reklama. Produktów jest na rynku coraz więcej, a eksperci robią wszystko, byśmy poczuli potrzebę, by daną rzecz kupić, a zachowania zakupowe klientów są skrupulatnie monitorowane.

 

 

Wspaniały wygląd – tylko na obrazku

Wiadomo, że człowiek też je oczami i wszystko musi wyglądać idealnie świeżo i smacznie. Kiedy chcesz coś zjeść w fast foodzie, widzisz bilbordy z pięknymi soczystymi daniami, żołądek wariuje. A to, że dostajesz smutną  małą bułkę, no cóż. I tak się dasz nabrać kolejnym razem. Delikatne spryskanie warzyw i owoców wodą jest sposobem sprzedawców, by wydały ci się świeższe i żebyś sięgnął po nie.

 

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : brightside.me

Reply