Te reklamy w latach 50. XX wieku przyciągały klientów. Dzisiaj na pewno nie przeszłyby cenzury
Z dużym zainteresowaniem oglądam filmy z lat 50. i 60. XX wieku, a fotografie z tamtej epoko zawsze wywołują na mojej twarzy ciepły uśmiech. Czasami wyobrażam sobie życie w tamtych czasach, co spotyka się z niezrozumieniem wśród większości moich znajomych, fanów nowoczesności.
Każda epoka ma swoje pozytywne i negatywne aspekty, każdą rządzą inne przekonania oraz stereotypy. Wiele na temat poglądów i poczucia humoru ludzi z danego okresu mówią reklamy. Te z lat 50. XX wieku w wielu przypadkach dzisiaj uznane zostałyby za skandaliczne, niepoprawne politycznie i nie do przyjęcia. A jeszcze 60 lat temu spotykały się z pozytywnym przyjęciem klientów. Poniżej kilka najciekawszych z nich.
1. Stosowane mydło ma znaczenie: mężczyźni pytają: „czy ona jest ładna”, a nie „czy jest inteligentna?”.
2. Świeżość kawy ma znaczenie…
3. Niewinność jest bardziej intrygująca niż myślisz…
źródło : thesocialpost.it