Te reklamy w latach 50. XX wieku przyciągały klientów. Dzisiaj na pewno nie przeszłyby cenzury

Z dużym zainteresowaniem oglądam filmy z lat 50. i 60. XX wieku, a fotografie z tamtej epoko zawsze wywołują na mojej twarzy ciepły uśmiech. Czasami wyobrażam sobie życie w tamtych czasach, co spotyka się z niezrozumieniem wśród większości moich znajomych, fanów nowoczesności.

Każda epoka ma swoje pozytywne i negatywne aspekty, każdą rządzą inne przekonania oraz stereotypy. Wiele na temat poglądów i poczucia humoru ludzi z danego okresu mówią reklamy. Te z lat 50. XX wieku w wielu przypadkach dzisiaj uznane zostałyby za skandaliczne, niepoprawne politycznie i nie do przyjęcia. A jeszcze 60 lat temu spotykały się z pozytywnym przyjęciem klientów. Poniżej kilka najciekawszych z nich.

reklama-pierwszy-obrazek


1. Stosowane mydło ma znaczenie: mężczyźni pytają: „czy ona jest ładna”, a nie „czy jest inteligentna?”.

reklamy1


2. Świeżość kawy ma znaczenie…

reklamy2


3. Niewinność jest bardziej intrygująca niż myślisz…

reklamy3

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : thesocialpost.it

Reply