Ten właściciel pizzerii wie, co znaczy kreatywna reklama, gdyż cienkość swego ciasta porównał do… figury Victorii Beckham! Celebrytka jest wściekła!

Dobra reklama jest dźwignią handlu.

W wielu branżach panuje bardzo duża konkurencja, dlatego przedsiębiorcy chwytają się najróżniejszych sposobów, by tylko przyciągnąć do siebie klientów. Niestety konsumenci widzieli już wszystko i coraz trudniej jest ich czymś zaskoczyć, w związku z czym reklamy stają się coraz bardziej absurdalne i szokujące.

Dobra kampania marketingowa to połowa sukcesu produktu. Właściwe rozreklamowany towar niemal sprzedaje się sam, więc specjaliści od promocji głowią się i troją, by wymyślić unikalną reklamę, która zostanie zapamiętana przez wszystkich i zachęci do zakupów.

Często do reklam zatrudniani są sławni aktorzy, piosenkarze czy celebryci, ponieważ ich obecność wyróżnia przekaz na tlen innych ofert, a znana twarz od razu przylega do prezentowanego produktu. Dla gwiazd udział w reklamach to też świetna okazja na zarobek, dlatego bacznie pilnują, by ich wizerunek nie był bezprawnie wykorzystywany w żadnym spocie reklamowym.

Ostatnio wielkie zdziwienie przeżyła Victoria Beckam, znana wszystkim była wokalista kultowego zespołu Spice Girls, obecnie projektantka mody i żona jednego z najsłynniejszych piłkarzy wszech czasów, Davida Beckhama. Do kobiety dotarła informacja, że jej wizerunek został w niechlubny sposób wykorzystany do reklamy… małej pizzerii!

Właściciel lokalu chciał zasłynąć w okolicy z super cienkiego ciasta, więc porównał je do figury Victorii, która od wielu lat posądzana jest o anoreksję. Trzeba przyznać, że takie porównanie było niesmaczne, ponieważ bezpośrednio wyśmiewa czyjeś ciało i zwraca uwagę na kłopoty ze zdrowiem.

Co z tym fantem na zamiar zrobić słynna Brytyjka? Odpowiedź znajdziecie już na drugiej stronie. 

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : thesun.co.uk

Reply