Młody barista w zabawny i nieszablonowy sposób uczy swoich klientów kultury, pokazując im, ile korzyści daje dobre wychowanie i uprzejmość

Ten prosty sposób baristy przypomina klientom, jak wypada się zachować, a jednocześnie personalnie ich nie uraża. Ludzie niestety zajęci własnymi troskami często zapominają, że osoby dookoła też mają uczucia, a ich pracy należy się szacunek, zwłaszcza osobom obsługującym sprzedaż.

Austin szybko zauważył poprawę w zachowaniu swych klientów kawiarni. Zdecydowanie więcej osób mówi mu dzień dobry, prosi czy dziękuje. Chłopak spotkał się też z komentarzami, że dopiero jego plakat uzmysłowił komuś, jak niekulturalnie się zachowuje.

Bycie uprzejmym i taktownym zawsze się opłaca, ponieważ okazywany szacunek procentuje i powraca do człowieka. Pamiętajcie, dobre czy kurtuazyjne zachowanie nic nie kosztuje, a może przynieść profity jakich człowiek się nie spodziewa, znacznie większe do oszczędności 3 $ na kubku kawy.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : brightside.me

Reply