Młody barista w zabawny i nieszablonowy sposób uczy swoich klientów kultury, pokazując im, ile korzyści daje dobre wychowanie i uprzejmość

Austin jest jeszcze młody, ale z dużym zaangażowaniem podchodzi do swojej pracy w kawiarni i wykonuje ją z uśmiechem oraz zapałem. Zawsze stara się, by klienci wychodzili z lokalu uśmiechnięci, dlatego nie mógł zrozumieć ich obojętności na okazywaną im serdeczność.

Austin chcąc uświadomić ludziom, że kulturalne odnoszenie się do obsługujących ich ludzi nie jest niczym trudnym, wystawił przed kawiarnię specjalną tabliczkę w wyceną kawy. Cena napoju okazała się zależna od poziomu kultury, jaki reprezentuje swoim zachowaniem klient.

Według cennika Austina, cena kawy spada wraz z rosnącym poziomem wychowania zamawiajacego. Wejście do lokalu i tylko stwierdzenie „chce kawy” sprawia, że kosztuje ona aż 5$. Jej cena spada, gdy doda się zwrot „dzień dobry” albo słowo „poproszę”. Najkulturalniejsi napiją się kawki za zaledwie 1 dolara i 75 centów.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : brightside.me

Reply