Kontrowersyjna reklama Gillette rozsierdziła tysiące internautów. Postanowili zbojkotować markę i wyrzucić swoje maszynki

Istnieją marki, które są z nami właściwie od zawsze.

Choć wydaje się nam, że nasz rynek jest ogromny i każda firma, nawet najmniejsza znajdzie w nim swoje miejsce, to prawda jest zupełnie inna. W rzeczywistości jest zaledwie kilku potentatów, którzy są z nami od lat. Koncerny takie jak Coca-Cola, Nestle, czy Unilever to korporacje, które nie pozwalają mniejszym, rodzinnym interesom rozwinąć skrzydeł (więcej o tym tutaj: https://www.jestpozytywnie.pl/10-koropracji/).

Mniejsze firmy nie są w stanie konkurować z takimi gigantami. Wielkie korporacje są markami samymi w sobie. Są popularne, mają swoje tradycje i znane przez ogół społeczeństwa hasła reklamowe.

Przykład Gillette pokazuje jednak, że nawet największa firma, która jest w stanie wydać grube miliony na dobrą kampanię reklamową, może popełnić błąd. W tym przypadku jedna reklama sprawiła, że zaledwie kilka dni koncern stracił tysiące klientów.

Co ich tak zdenerwowało? Czytaj na następnej stronie.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

Reply