Sprytne sztuczki stosowane przez reklamodawców po to, by produkty wyglądały bardziej atrakcyjnie! SZOK!
Aby zwiększyć świadomość marki czy zareklamować dany produkt, używa się wielu narzędzi marketingowych. Do najpopularniejszych z nich należy oczywiście reklama. To szerokie medium mające wiele nośników, jednak najczęściej spotykamy się z nią w telewizji.
Czasem wydaje się, że przekazy reklamowe nie mają końca. Pojawiają się w przerwie ulubionego serialu i trwają tak długo, że niekiedy zapominamy, jak potoczyły się losy głównego bohatera. Na ekranie widzimy widoki aromatycznych kaw, pyszne dania i kosmetyki, które koniecznie musimy mieć. Wszystko wygląda perfekcyjnie! Idealne kolory, kształty i prezentacja. Szkoda, że w rzeczywistości już nie jest tak kolorowo… Zobaczcie, jakie triki stosuje się w reklamach, by produkty wydawały się bardziej atrakcyjne!
1. Olej silnikowy zamiast miodu lub syropu klonowego.
Bardziej się błyszczy i rozlewa po naleśnikach niż miód czy syrop.
2. Mydło w kawie.
Aby stworzyć efekt spienionego mleczka, dodaje się do kawy mydliny.
3. Lody z ziemniaków.
W reklamach lodów często wykorzystuje się barwione purée ziemniaczane. Wygląda prawie tak samo jak lodowa masa, z tą różnicą, że ziemniaki się nie roztapiają.
źródło : scoopwhoop.com