15 bilbordów znanych firm z uczciwymi sloganami. Zobaczcie, jak wyglądałyby reklamy, gdyby producenci nie kłamali

Reklama jest dźwignią handlu, więc ze szczerością jej nie po drodze.

Dzisiejszy świat reklamami stoi. Człowiek styka się z nimi setki razy dziennie: gdy otwiera strony internetowe, ogląda telewizor, słucha radia, czyta gazetę, a nawet gdy chodzi po ulicach, bo zewsząd otaczają go bilbordy, szyldy i wręczane są mu ulotki. Reklamy są tak liczne, że większość ludzi podświadomie im ulega.

Podstawowym zadaniem reklamy jest zachęcenie konsumenta do zakupu towaru czy usługi. Dodatkowo przekaz reklamowy ma tworzyć więź z klientem i budować rozpoznawalność marki. Producenci więc prześcigają się w wymyślaniu haseł, które każdy zapamięta, skojarzy z produktem i wprowadzi do codziennego słownika.

Większość marek kojarzy się klientom z jakąś cechą charakterystyczną oferowanego towaru, niekoniecznie pozytywną. Żadne hasło reklamowe opinii klientów o produkcie czy usłudze nie zmieni, o czym wie 30-letni grafik z Nashville – Clif Dickens.  Mężczyzna postanowił dać pstryczek w nos wszystkim agencjom reklamowym i opublikował na swoim blogu serię bilbordów reklamowych z hasłami, które odzwierciedlają prawdziwe odczucia konsumentów.

Koniecznie zajrzyjcie na kolejne strony i sprawdźcie, jak celne są prace Clifa Dickensa.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : digitalsynopsis.com, clifwith1f.com

Reply