15 bilbordów znanych firm z uczciwymi sloganami. Zobaczcie, jak wyglądałyby reklamy, gdyby producenci nie kłamali

10. Nike – tylko kup

Różne przekazy reklamowe zbudowały w konsumentach poczucie, że markowa odzież sportowa wpływa na jakoś ich aktywności fizycznej. Dodatkowo producenci Nike do kampanii wynajmują gwiazdy sportu, które głoszą hasło „Just do it”. Dickens jednak uważa, że producentom Nike bardziej niż na konsumentach, zależy na zyskach i przekształcił ten slogan.

11. Lay’s – przyprawione powietrze

Firma Lay’s słynie nie tylko ze smacznych chipsów, ale również z tego, że ¾ paczki zajmuje powietrze. Konsumenci myślą, że marka specjalnie kusi dużym opakowaniem i są zazwyczaj rozczarowani jego zawrotnością, ale duża ilość powietrza w paczce ma chronić chrupki przed połamaniem się, a nie nabierać klienta.

12. Wikipedia. Do usług studencie

Współcześni uczniowie i studenci nie korzystają już z tradycyjnych encyklopedii, lecz szukają wiedzy w Internecie. Stroną, która odpowiada niemal na wszystkie pytania i zawiera niezliczoną ilość opisów jest Wikipedia. Bez tej wirtualnej encyklopedii większość dzisiejszych studentów nie zdałaby żadnej sesji.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : digitalsynopsis.com, clifwith1f.com

Reply