Ta niedożywiona kobieta trzyma w ręku rzecz, która może zaspokoić jej wyżywienie na kilka tygodni. Zobacz, co to takiego!

„Małe pieniądze, wielkie potrzeby” – tak brzmi hasło kampanii, mającej na celu otwarcie oczu na problem głodu w krajach Trzeciego Świata. Zdjęcia zostały wykonane w 2007 roku przez Saatchi & Saatchi. To bardzo wymowna sesja, której głównym przesłaniem jest rozbudzenie świadomości ludzi na całym świecie.

Zwykła zachcianka taka jak droga torebka czy ekskluzywne perfumy mogą uratować ludzie życie i zapewnić dostęp do wody pitnej na kilka dobrych tygodni. Jeden kufel piwa równa się 150 litrom wody w biednym rejonie Afryki. Te zestawienia skłaniają do chwili refleksji i pozwalają zrozumieć, jak błahe są potrzeby zamożnych krajów w porównaniu do tych ubogich, których mieszkańcy codziennie toczą okrutną walkę o przeżycie.


Woda po goleniu: 35 €. Fundament do nowego domu: 6,50 €.

1



Torebka: 32 €. Żywność na tydzień: 4 €.

2



Kufel piwa: 4,50 €. 50 litrów wody pitnej: 1,50 €.

3



Okulary przeciwsłoneczne: 24 €. Dostęp do wody pitnej: 8 €.

4

 

Choć to kampania z 2007 roku jej przesłanie jest ciągle aktualnie i trafia prosto w serce.

Jeśli zainteresował cię ten wpis, podziel się nim ze znajomymi na Facebooku! 

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : creativelife.cz

Reply