Ta niedożywiona kobieta trzyma w ręku rzecz, która może zaspokoić jej wyżywienie na kilka tygodni. Zobacz, co to takiego!
„Małe pieniądze, wielkie potrzeby” – tak brzmi hasło kampanii, mającej na celu otwarcie oczu na problem głodu w krajach Trzeciego Świata. Zdjęcia zostały wykonane w 2007 roku przez Saatchi & Saatchi. To bardzo wymowna sesja, której głównym przesłaniem jest rozbudzenie świadomości ludzi na całym świecie.
Zwykła zachcianka taka jak droga torebka czy ekskluzywne perfumy mogą uratować ludzie życie i zapewnić dostęp do wody pitnej na kilka dobrych tygodni. Jeden kufel piwa równa się 150 litrom wody w biednym rejonie Afryki. Te zestawienia skłaniają do chwili refleksji i pozwalają zrozumieć, jak błahe są potrzeby zamożnych krajów w porównaniu do tych ubogich, których mieszkańcy codziennie toczą okrutną walkę o przeżycie.
Woda po goleniu: 35 €. Fundament do nowego domu: 6,50 €.
Torebka: 32 €. Żywność na tydzień: 4 €.
Kufel piwa: 4,50 €. 50 litrów wody pitnej: 1,50 €.
Okulary przeciwsłoneczne: 24 €. Dostęp do wody pitnej: 8 €.
Choć to kampania z 2007 roku jej przesłanie jest ciągle aktualnie i trafia prosto w serce.
Jeśli zainteresował cię ten wpis, podziel się nim ze znajomymi na Facebooku!
źródło : creativelife.cz