Konsumenci mają już dość głupich reklam, dlatego coraz więcej firm stawia na kreatywność w promowaniu swoich produktów

Reklama jest dźwignią handlu, więc producenci przykładają bardzo dużą uwagę do tego, w jaki sposób ich produkty czy usługi są przedstawianie potencjalnym nabywcom. Wiele pomysłów wypromowania towarów bywa nietrafionych, ale powstają też takie reklamy, które zachwycają swą kreatywnością.

Podstawowym zadaniem reklamy jest sprawienie, by prezentowany produkt został zapamiętany przez odbiorcę przekazu i kojarzony był w pozytywny sposób. Aby tak się stało, trzeba mieć dobry pomysł, który ukaże walory towaru w przyciągający, zaskakujący i nietuzinkowy sposób. We współczesnym świecie opanowanym przez różnorakie reklamy jest to coraz trudniejsze, ale nie niemożliwe.


advertisement-p


We współczesnych mediach dominują reklamy głupie, płytkie i dziwaczne, które tylko irytują konsumentów swą nierealnością i oczywistym przekłamaniem. W gąszczu reklamowych gniotów wyróżniają się tzw. reklamy kreatywne czy przestrzenne, które w nietuzinkowy sposób nawiązują do produktów i pokazują ich przydatność, zalety i funkcjonalność. Reklamy te są w zdecydowanej mniejszości, więc jeśli do tej pory żadnej nie widzieliście, to poniżej znajdźcie ich aż kilkanaście.

1. Reklama z podtekstem przyciągnie wzrok każdego

advertisment (3)


2. Jakość okularów Keloptic ma wyostrzyć spojrzenie na świat

advertisment (14)

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : brightside.me

Reply