Ta porywająca świąteczna reklama rozpaliła wiele serc! Uczy tolerancji i pokazuje, jak można przekształcić czyjąś wadę w zaletę

Okres Bożego Narodzenia jest doskonałym momentem dla wielu firm.

W tym czasie największe przedsiębiorstwa ocieplają swój wizerunek, aby pozytywnie wpłynąć na odbiorców. Dobra reklama bożonarodzeniowa skłania również do przedświątecznych zakupów. Spece od marketingu i zwykli ludzie uznali, że najlepsze reklamy świąteczne z zeszłego roku to Erste Group 2018 – What would Christmas be without love?, Google – Home Alone Again with the Google Assistant oraz reklama Empiku — Żeby Cię lepiej widzieć.

Choć mamy dopiero połowę listopada w sieci już zaczynają pojawiać się świąteczne reklamy na Boże Narodzenie 2019. Ogromne zainteresowanie wzbudza nagranie stworzone przez brytyjską sieć domów towarowych John Lewis i sieć brytyjskich supermarketów Waitrose. Obie firmy połączyły siły, aby stworzyć porywającą reklamę, która ma szansę zostać tą najlepszą w 2019 roku. Jej bohaterem jest uroczy smok Edgar, który mieszka w małej historycznej wiosce ze swoją rudowłosą przyjaciółką Avą.

Edgar uwielbia wszystko, co związane z Bożym Narodzeniem. Jest tak podekscytowany tym, co świąteczne, że nie może kontrolować swojego oddechu i pali wszystko wokół. Po spaleniu bożonarodzeniowej choinki smok zamyka się w swoim domu i czuje się odtrącony przez mieszkańców. Na szczęście może liczyć na swoją przyjaciółkę, która przychodzi do niego z niezwykłym prezentem. Zresztą zobaczcie, jak to wszystko wyglądało na poniższym filmiku.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

Reply