Zobaczcie, jak wygląda świat oczami sprzedawcy czy ekspedienta, a na pewno zaczniecie doceniać ludzi pracujących w sklepach

2. Nadużywana cierpliwość i dobroć

Sprzedawcy starają się być wyrozumiali dla klientów, rozumiejąc, że oni też mają swoje problemy i życie. Dlatego niezwykle irytujące jest dla nich nadużywanie ich uprzejmości, np. gdy postanawiają obsługiwać mimo pory zamknięcia.


3. Czytanie myśli klientów

Każdy klient myśli, że jest jedyny i wyjątkowy, ale sprzedawcy codziennie spotykają na pęczki takich „wyjątkowych” osobistości i są w stanie przewidzieć ich reakcje. Jeśli więc myślicie, że sprzedawcy będą truchleć na takie słowa, jak „Proszę książkę skarg i zażaleń„, to marna nadzieja, gdyż słyszeli je już ze 100 razy.


4. Głupie pytanie

Każdy sprzedawca pracujący na sklepowym areale, codziennie kilkukrotnie odpowiada na pytanie „Przepraszam, czy pan tu pracuje?”. To bardzo męczące, ale i głupie ze strony klientów pytanie, bo sprzedawcy noszą koszulki z logiem sklepu, co dla wszystkich powinno być jasną wskazówką, że to pracownik, a nie inny klient.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej. źródło : brightside.me

Reply