Najpopularniejsze sztuczki marketingowców, które skłaniają do robienia większych zakupów. Przez ich stosowanie klienci tracą rocznie setki euro!

Celem reklamy jest budzenie pragnień i kuszenie do zakupu produktów i usług, albowiem ludźmi można doskonale manipulować, a ich potrzeby generować” – Constanze Kurz.

Od robienia zakupów uciec się nie da, dlatego warto nauczyć się kupować  rozsądnie. W przeciwnym wypadku specjaliści od marketu i reklamy będą mogli nas zmanipulować w dowolny sposób i wcisnąć towar, którego w rzeczywistości nie potrzebujemy.

Najpopularniejsze sztuczki marketingowców, które skłaniają do robienia większych zakupów. Przez ich stosowanie klienci tracą rocznie setki euro!

 

Dla producentów żywności, ubrań, chemii gospodarczej, zabawek i setek innych artykułów, najważniejszy jest zysk. By go osiągnąć, manipulują konsumentami i różnymi sztuczkami zachęcają do nabycia danego towaru. Popularność niektórych trików jest tak duża, że ludzie nawet nie zauważają ich negatywnego wpływu na kupujących, lecz uznają za normalność w handlu.

Jeśli nie chcecie, by wielkie koncerny i sieci hipermarketów nabijały Was dalej w butelkę, koniecznie zapoznajcie się z listą najpopularniejszych sztuczek, mających na celu zmanipulowanie klienta i zachęcenie go zrobienia niepotrzebnego zakupu.

Najpopularniejsze sztuczki marketingowców, które skłaniają do robienia większych zakupów. Przez ich stosowanie klienci tracą rocznie setki euro!

 

Gwiazdy w reklamach

Zatrudnienie znanej osoby do promocji produktu sprawia, że nabiera on pewnej ekskluzywności: gwiazdę przecież stać na wszystko, a =i tak wybiera właśnie ten, a nie inny towar. Ludzie chcąc się identyfikować ze stylem życia gwiazdy, sięgają więc po to, co i ona.

Najpopularniejsze sztuczki marketingowców, które skłaniają do robienia większych zakupów. Przez ich stosowanie klienci tracą rocznie setki euro!

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Przejdź na kolejną, by czytać dalej.

źródło : brightside.me


Reply